tisdag 17 mars 2015

Allt som har hänt...

Det är mycket som har hänt de senaste dagarna. Operationen gick bra sa kirurgen när de ringde på torsdagseftermiddagen, inga komplikationer. Han var dock kvar på uppvaket hela eftermiddagen/kvällen så blev inge besök den dagen.

Har varit och hälsat på de andra dagarna och älsklingen har det kämpigt, magen har krånglat och inte velat komma igång ordentligt, men fick precis mess från han att dom hade tömt påsen fyra gånger inatt så äntligen kanske det börjar hända något. Epiduralbedövningen har inte fungerat som den ska heller, men den ska dras senare idag om jag har fattat allt rätt, då ska även katetern dras. Han har även haft problem med att äta och sen kräkts så han fick en ventrikelsond och det hjälpte en hel del, även om den är obehaglig att ha i näsa/hals.

Det har varit jobbigt att vara anhörig, har inte upplevt den sidan av vården tidigare men det har gått bra ändå, men mina tankar har alltid funnits hos älsklingen, även när jag har varit hemma. Har haft svårt å sova ordentligt å, är orolig då han inte mått så bra men jag hoppas verkligen att det vänder nu. Han är sjukt saknad av mig och Neo <3

Har jobbat natt inatt, sjukt trött, ska snart få komma hem och sova för att sedan jobba kväll. Ska hinna med ett besök hos älsklingen å om han orkar det.

Nä nu ska jag engagera mig i jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar