torsdag 20 juli 2017

Ångesten, denna oro och rädsla


Idag har 25% av graviditeten passerat och det närmar sig tiden för kub-ultraljudet. Var och tog kub-blodproverna idag och så fort jag tagit proverna tänkte jag att nu kommer jag få missfall. Har så svårt att tro att det kommer gå vägen denna gång även fast denna graviditet har skiljt sig från de andra på fler än ett sätt men kan inte slappna av. Så sjukt rädd att det ska gå fel men försöker tänka som min sambo säger, positivt men är så rädd för att bli besviken. 

Usch ska försöka ta mig samman så jag kanske kan sova om nätterna. Är så trött och slut då jag inte kan sova. Idag när jag kom hem från jobbet somnade jag och sov en timme.

På måndag ska jag till barnmorskan för inskrivning om jag inte fått missfall inna men det hoppas jag verkligen inte att jag får. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar