fredag 5 juli 2013

Avskedsansökan!

Hej hopp!

Jag har sagt upp mig idag, jag har velat länge då chefen första har sagt att jag och C ska få tjänstledigt, sedan en vecka senare så ändrar hon sig då även H har skickat in tjänstledighetsansökan. Samt att chefen även har varit nedlåtande då hon pratat med oss och vi känner inte att vi kan lita på henne.
Så C sa upp sig igår och jag gjorde det idag.
Var väldigt nervös då jag äntrade chefens kontor och hon blev ju upprörd men höll sig ändå ganska lugn. Så i tre månader till har jag jobb sedan blir det studier eller söka annat arbete. Vi får se vad som händer.

I eftermiddag då jag gick ut från avdelningen kände jag en enorm lättnad, även fast jag inte vet vad som händer till hösten så vet jag iaf att jag inte kommer att vara kvar här och det känns skönt =)

Ikväll har vi varit ut till Galtström och käkat middag, det var riktigt gott, jag åt raggmunk, foton kommer senare =)

Nu regnar det, hade egentligen tänkt åka ner på gatufesten och lyssnat på Magnus Uggla men vi får sätta oss på balkongen istället och lyssna på regnet och mysa =)

4 kommentarer:

  1. Tycker att det är jättetråkigt att du ska sluta, men som du sa ta promenader och dricka vin kan man göra ändå ;) Hoppas att hon får ett uppvaknade nu när ni två har sagt upp er och gör något åt vårt schema osv. Men det kommer väl fler sånna som jag som inte vågar säga nåt istället, så allt blir så som det är idag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får börja stå upp för dig själv Jessica, vem vet du kanske också slutar snart =)
      Så klart vi kan ses ändå, vi gillar ju båda att promenera så det e lugnt, sen är det ju ändå tre månader kvar tills jag slipper stället så =)
      Jag hoppas verkligen det blir nån ändring, för allas skull.

      Radera
  2. Wow starkt jobbat av dig! Välkommen till klubben ;-) Visst känns det ganska skönt såhär i efterhand? Nu är jag tillbaka i Sverige och tillbaka i Sundsvall på måndag så nu kam vi börja ses igen! :-D Hoppas allt är bra med dig.

    SvaraRadera