söndag 7 juli 2013

Jobb, jobb & jobb

Jag vill ha semester nu!!!

Men det e ju ett tag kvar, går inte på semester förrän vecka 31. Fast har kortvecka vecka 30 så slutar redan på Torsdag kl 15.30. Härligt =)

Jobbade kväll igår och efter jobbet mötte jag upp med Jessica och sedan strosade vi utanför gatufestområdet och lyssnade på bland annat maskinen och teddybjörnarna. Vi åt varsin langad langos och det var ju hur gott som helst. Åkte väl hem vid halv två.

Idag jobbar jag kväll igen, tråkigt värre =)
Har tagit stygnen på svärmor idag, det gick bra och såret ser fint ut.
Men det var inte så att man ville åka till jobbet då man satt där uppe på Kävsta camping och hade det bra, men vi tog en sväng förbi sibylla och käkade frunch och sedan bar det iväg till jobbet.

Imorgon har jag dag och sedan har jag en heeeel ledig dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar