torsdag 26 februari 2015

Mycket funderingar och tankar

Det e mycket som händer i mitt liv nu, e väl därför det snurrar en massa saker i huvudet å. Det mesta tankarna och funderingarna kring jobb har ändå lagt sig i och med att jag tog ett beslut.

E nog bara massa tankar och funderingar kring annat i livet.

Har gjort en adressändring nu iaf, så nu har jag blivit sambo igen, lägenheten är uppsagd och ska väl poa på med att packa, men det e ju inte nå bråttom med det som skönt e. Känns riktigt bra med Hasse, dock ligger det väl i det undermedvetna att det snabbt kan ändras och att man kan bli dumpad igen, men händer det så får jag ta tag i det då, inget jag tänker lägga energi på nu iaf.

Har en del andra saker som snurrar å, men det tänker jag inte ta det här, utan det ska jag bearbeta själv, måste försöka göra det, annars blir det inge bra. Men får mindre bra tankar ibland och de vill jag få bort, måste kunna få in det tänkte i huvudet å... Men det e inte alltid så lätt och mindre lätt blir det då man e trött, då blir allt så påtagligt och jobbigt.

Måste iaf ta tag i mitt liv igen, för sjuhundraelfte gången, har tyvärr gått upp i vikt igen, vilket inte e konstigt när man inte tränar. Så måste ta tag i träningen igen för så här kan jag inte ha det =(

Jobbar 18-04 inatt, inte det roligaste passet direkt men jäkligt skönt å få gå hem kl 04 =)

Nä nu ska jag jobba på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar