torsdag 27 december 2012

Jobb igen då...

Nu är jag inne i ett jobbträsk igen. Jobbar kväll idag, dag imorgon. Sen en dag ledig, sedan kväll, dag, kväll, dag, en dag ledigt, sedan kväll, dag, kväll, dag än en gång. Vad jag jobbar. Haha, så går det när man fått vara ledig tre dagar i rad. Men men. Man får ju nästan lön för det man gör. Tycker iaf om mitt jobb, det är mycket roliga saker man får göra där.

Har pratat med min chef idag oxå om nattveckorna. Efter den period vi lagt schema för nu (vi lägger sex veckor åt gången) så är det meningen att jag ska ha en 6-veckors nattperiod. Men eftersom min kropp, rättare sagt min mage inte pallar med det, blir ju tokförstoppad vad jag än gör, så pratade jag med min chef om detta. Hon höll med om att det inte var så bra att jag ska jobba då jag mestadels ändå kommer att vara sjuk mycket om magen pajar, blir ju inte bättre av ännu fler nätter. Så hon skulle kolla på syrremötet om någon kunde tänka sig att ta min period. Det vore ju som att en stor sten skulle lätta från mina axlar. Vi har ju fyra nätter var på varje sex-veckorsschema-period. Och redan på dessa få nätter pajar min mage. Brukar försöka sprida ut dem lite så att jag inte behöver ha alla på en gång. Det är ju det bästa.

Men får väl se efter nästa syrremöte vad som sagts om man ej kan närvara själv.

Nä nu ska jag ta och knyta ihop säcken och dokumentera lite så jag får gå hem i tid idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar