tisdag 25 december 2012

Julafton och juldagen =)

Ja, då är både julafton och juldagen till ända..
Julafton var vi som sagt var till B & B. Och det var riktigt mysigt, fick dansk julmat och hade en trevlig kväll.
Fick lite klappar, då varsin kartong med lite småplock, duschcreme, doftljus, handduk osv. Sedan fick i åtta små pajformer, hon tänkte att jag kunde ha dessa på mina middagar, snällt =)


 Så här fint var gottebordet uppdukat.


 Julgranen stod grön och grann i stugan =)

 Denna tomte blev jag kär i, måste åka och kolla om det finns någon kvar, så fin så...

En massa tomtar hade B & B ovanför teven på en liten hylla, gillar den svarta långbenta skarpt.


Idag juldagen har vi varit till min mor och far och firat jul. Där började vi lite annorlunda detta år med att öppna julklapparna först. Det var trevligt. Mamma och pappa fick ju varsin magic box från coolstuff.se. Den fick dom kämpa med lite grann, men dom tyckte det var kul. Den riktiga julklappen var varsin biljett till showen "På bettet" som visas på Tonhallen i Mars.
Utav dom fick vi presentkort på 1000:- på Ica, presentkort på 1200:- på affärerna på stan, presentkort på 500 :- på Ikea, handdukar från ica maxi som vi önskat oss, samt godis och sådant. Himlar bra klappar iaf, Supernöjda är vi =)

Nu sitter jag hemma och filosoferar. A har gått på juldagsfest med eventuell utgång så han lär jag få hämta nån gång mitt i natten. Men men, e ju inte så ofta som det händer så det går väl bra denna gång.

Nä nu ska jag se om det e nå bra på tv. Att sova e inte att tänka på då våra grannar ej fattar att man inte kan spela basen hur högt som helst när man bor i en lägenhet. Puckon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar