söndag 30 december 2012

Snart så...

Ja snart så är detta året slut och i år har jag ett stort nyårslöfte eller rättare sagt flera små som jag ska försöka hålla. Men känner nu paniken komma att snart får jag inte mer. Men men. Det jag pratar om är bland annat godis, cola zero och sådant. Godis tror jag inte blir lika stort problem som colan då jag är coloman... Men men.
Ska fundera lite mer på mina löften. Så kommer jag att berätta mer om dem imorgon här på min blogg. Men i det stora hela handlar det om att jag ska försöka göra mitt liv lite bättre, eller iaf så att jag mår bättre med mig själv.

Idag är det näst sista dagen på detta år. Jag ska strax åka iväg och jobba. Måste kanske gå och duscha innan. Sedan ska jag även försöka plugga lite innan jobbet. Imorgon har jag dagtur så kommer kunna fira lite nyår men vi skulle nog ta det lite lugnt och bara vara hemma vi. Skönt =)

Nä nu duschen...

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på att få höra om löftena :)

    SvaraRadera