fredag 30 juni 2017

Blandade känslor

Det gick bra i tisdags, det var en barnmorska som tog emot oss och började göra VUL men hon var tvungen att hämta en läkare. Men läkaren sa att hon såg hjärtslag, visade oss och det flimrade där. Flyttades bak en vecka så var i vecka 6+4 istället för 7+4 som jag trodde, därför det var svårt å se hjärtat. 
Men kan fortfarande inte slappna av och tro på det hela riktigt. Skulle vilja göra ett nytt VUL innan jag tar blodprover för kub-testet men vet inte om de låter en göra det men det skulle kännas tryggare. Tror jag ska ringa om det iaf när det börjar närma sig. 
Tidigast 17/7 fick jag ta blodprover iaf. BM skulle skicka ut remiss och info. Så om det ej hänt något innan så ringer jag nog till kvinnokliniken och ser om jag får komma på en extra kontroll. Håller tummarna för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar