tisdag 27 juni 2017

Så sjukt nervös.....

Klockan är bara 9, två timmar kvar, har fått lite mensliknande idag så är så rädd för att det inte ska vara nåt där eller att det har hänt något. Min högsta önskan är att idag få höra hjärtljud men tror inte det blir så. Om det ej kommer vara bra vet jag inte vad jag gör. Kommer bli så besviken trots att jag är inställd på att det ej kommer vara bra. Men man har ju alltid hoppet. Usch vad detta är jobbigt.


Så jäkla synd att det inte är någon som pratar om detta. Hur psykiskt jobbigt det kan vara. Vänner säger till mig att "du kan ju iaf bli gravid" och ja det är jag jätteglad för men jag önskar att jag kunde få behålla en graviditet tills det är dags för förlossning. Inte bara mig det är jobbigt för, självklart är det jobbigt för min sambo också men även våra föräldrar lider ju med oss.


Ska försöka koncentrera mig på annat nu så tiden går lite fortare så jag kan få detta avklarat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar