torsdag 15 juni 2017

Vecka 5+6


Idag är jag i vecka 5+6 och det var den dagen vid förra graviditeten som jag fick missfall. Så idag har jag varit extra orolig, vid minsta lilla känning har jag hållt andan. Sjukt påfrestande för orken, energin har försvunnit fort idag. Är fortfarande sjukt nervös och rädd och orolig men kan inget annat göra än att försöka mota bort oroligheten och rädslan. 

Tankarna som snurrar är många just nu, tankar om att det kan bli som första gången att fostret dör men fostersäcken är kvar så kroppen fortfarande tror den är gravid. Sjukt jobbigt detta men då man så gärna vill ha ett biologiskt barn så går man igenom det mesta för att komma dit. 

Kommer fortsätta hålla alla mina tummar och tår för att detta ska gå vägen!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar