lördag 1 januari 2011

2011!!!!!

Gott nytt år. Hihi. Nu är det den 1 januari 2011. Ett nytt år att leva. Hoppas att det blir bättre än det förra. Fast ska inte klaga. Har ändå haft ett bra år. Pluggat på och det har ju gått hyfsat. jobbat på sjukan som usk för första sommaren i mitt liv. Lärde mig otroligt mycket där och trivdes bra =)
Sen har jag ju varit tillsammans med min älskling ytterligare ett år, och det har varit ett bra år =)

Igår var det ju nyårsafton då, det var trevligt. Vi var hos en kompis där vi käkade supergod mat, drack gott och gick till tolvslaget ner till hamnen och kollade på fyrverkerierna. Det var fint. Sen gick vi tillbaka och fortsatte kvällen en stund till. vi började väl dra oss hemåt vid nån gång efter två och var hemma strax efter tre. Vi tog en promenad i snövädret.... Det gick bra.

Har inte avgett något nyårslöfte och tänkte inte göra det för vet ändå att jag inte kommer kunna hålla det för sådan e jag bara. E inte så engagerad helt enkelt...

Sitter just nu och gör det absolut sista på C-uppsatsen. Har gjort alla ändringar som våran handledare ville ha gjorda samt att jag bad min kära kompis Mi läsa den och kolla. Och det gjorde hon och jag fick tillbaka ett väldigt markerat arbete =), hihi, men det var mycket bra saker så jag e väldigt tacksam att hon ville hjälpa oss. Tack kära mi... En sak som vår handledare ville att jag skulle ändra på har jag dragit mig för. det e diskussionen, hon ville att jag skulle korta ner faktadelen och ha mer våra egna åsikter så ska försöka ta tag i detta nu. Laddar med lite julmust till =)

Kära E är i fjällen nu och myser, hon ska kontrolläsa den hon med och höra av sig om hon hittar några fel. Den ska ju vara inne på måndag kl 08:00 så nu e det lika bra att lägga på ett kol och försöka fixa den så fort som möjligt..... Lite trött på den nu bara men men.

På Onsdag på praktiken ska vi redovisa våra uppsatser. Usch tycker jag. vill verkligen inte göra det. Avskyr att redovisa, att stå framför massa människor och prata allra helst när dom bedömmer nåt jag gjort, oavsett om jag gjort det själv eller med andra så avskyr jag det... Vi ska bjuda på fika då med, Tänkte baka lite olika tror jag, iaf en sort har jag sagt att jag ska baka. Det e såna där bruna i långpanna med glasyr och kokos. De heter ju olika beroende på vem man frågar. kär kaka har många namn. HAHA.

Har fortfarande svårt att fatta att det är 2011. Tiden bara rinner iväg. Jag har nu levat 30 hela år. Har iaf gjort tjejklassikern, något jag e väldigt stolt över att ha avklarat. Jag och kära Mi, vad vi e bra =)

Nä nu e det dags att ge sambon en puss och sen fortsätta plugga.

Ha ett gott 2011 allihopa =)

1 kommentar:

  1. Tänk vad skönt att du snart är klar med skolan! Då måste du verkligen fira. :)

    SvaraRadera