måndag 3 januari 2011

C-uppsatsen är inlämnad!!!

Japp, äntligen e den inlämnad. Kl 8:00 imorse gick tiden ut och vi lämnade in den redan igår kväll. Känns jäkligt skönt ska jag be att få säga =)
Satt på skolan idag för att skriva ut den uppsats vi ska opponera på och hörde två andra ssk-studenter sitta och prata om att dom precis lämnat in b-uppsatsen och dom var så nöjda. Då tänkte jag, ni vet inte vad som väntar ni..... hihi.

Nu e det bara opponering, redovisning av uppsatsen på praktiken, ett godkänt på praktiken samt seminarium plus skittentan. Sen e jag en legitimerad sjuksköterska. Fatta vad jävla bra det känns =) Så nöjd.

Den dagen jag står med min legitimation i handen, då kommer jag nog känna mig superduperglad =)

Nä nu måste jag väl sova. har praktik imorgon igen kl 07:00.... Usch säger jag bara, måste kliva upp om sex timmar och vad gör jag, jo jag sitter här och bloggar, haha.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar