torsdag 6 januari 2011

Torsdag!

Idag är det Torsdag, Imorgon fredag har jag min sista praktikdag, det känns tråkigt på ett sätt för jag har en bra praktik och trivs bra på avdelningen, men e ju samtidigt väldigt glad att få vara klar ssk snart och äntligen få börja jobba och tjäna lite pengar. dom behövs ju verkligen.

Idag har jag pluggat med två klasskamrater, vi har plöjt igenom den kvantitativa artikeln till tentan den 17 januari. Imorgon kväll ska två av oss plöja den kvalitativa artikeln, ev följer E med oxå. Beror på hur hon känner och kanske lite beroende på vad dom får veta av vetrinären  imorgon. Lilla Novisen ska nämligen dit. Jag ska hålla alla tummarna och tårna för att det kommer gå bra....

Iaf så har plugget flytit på riktigt bra idag och det känns ju bra eftersom jag idag insåg att det inte e så långt kvar till tentan nu.... Hade ju förträngt det där jag.... Men men. Nu blir det hårdplugg..

Har börjat få känningar i min hals, vill inte bli sjuk, har inte tid, eller ork.
Ska gå och lägga mig nu..
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar