fredag 21 januari 2011

Fredag =)

Idag är det fredag, de senaste dagarna har gått åt till att anmäla mig som arbetslös, slappat, byggt pussel, försökt sova ikapp mig lite, inte för att det har gått så värst bra med den delen.

Ikväll har jag haft en trevlig kväll med kära vänner, vi har ätit middag tillsammans, västerbottenpaj med tillbehör, (A åt dock pärsallad med kött, han gillar ju inte ost), Sedan så blev det marängsviss till efterrätt. Det var riktigt mumsigt. Känns skönt att nästan ha ett liv igen, att ha tid att kunna umgås ordentligt och inte behöva oroa sig för skolan. Dock är det ju det där med jobb.
Men där har jag iaf sommaren och våren ganska räddad, ska ju gå som timvikarie hela våren och på vik under sommaren. Dock känns det lite pissigt att inte resultaten kommer in i Ladok nån gång, utan det kan jag inte börja med min inskolning, men men.
De är nog snart införda. Sen måste ju jag naturligtvis få godkänt på tentan, och jag hoppas verkligen att jag har fått det, ska hålla alla tummar och tår så att jag snart kan kalla mig för legitimerad sjuksköterska och kanske även beställa en namnskylt =)

Nä nu ska jag hoppa ner i sängen och titta lite på tv och surra med min älskling innan det e dags att sova.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar