onsdag 12 januari 2011

Fortfarande i lätt chocktillstånd

Japp det e jag, känner mig så glad och chockad fortfarande, lite nervös över tentan på måndag men vi ska ju plugga järnet i helgen, E, Pe och jag då förstås. Tårta ska vi äta å hihi. Nåt kul måste man göra när man måste bo på skolan.

Idag ska vi äta lunch, nämligen smörgåstårta med lärarna. Ska bli trevligt, efter det ska jag plugga. Har försökt städa till ltie hemma till morgonen här, det såg rent ut sagt förjävligt ut.....

Igår när jag satt på skolan blev jag lite nedstämd, det kände lite tragiskt att skolan e slut, e ju så klart skitglad över att jag ska ta examen imorgon men kommer ändå sakna skolan, har ju typ bott där i tre år. Så mycket roligt jag och E haft i denna skola... Alla möjliga konstiga tider vi suttit där. Men nu är den eran slut........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar