måndag 24 januari 2011

Måndag =)


Japp, dagen började med att försöka ta sig ur sängen, nog blivit lite lat, e så skönt att sova lite =).
Väl upp surra jag lite i telefon och poade på. Jag och A bestämde oss för att vi skulle ge oss ut och äta frunch och försöka hitta på nåt. För att fördriva tiden lite... Precis då fick jag mess från D om jag ville hänka till fyndlagret, sagt och gjort, jag och A åkte och käkade frunch och hämtade sedan upp D. Hon skulle nämligen köpa skridskor =)  Väl där hittade vi ett par bra för 75 spänn, bra pris. Bestämde då att vi skulle åka senare på kvällen. ringde D:s syster Z och berättade för att kolla om hon ville hänka, det hela slutade med att jag hämtade henne på jobbet när hon slutat och så drog vi till fyndlagret och handlade ett par skridskor till henne med, lite dyrare var dom men snygga =)

Så ikväll tog vi oss till midälva och snörade på oss skridskorna och åkte, en hel timme och en kvart ungefär blev det till slut.
Nedan mina skridskor och isen:



Snygga va, haha, lite stora men dom funkar, de e ju gratis iaf =)
Här är planen vi åkte på:



Lite mörkt. Tror kameran på min telefon börjar balla ur..... Men men det kanske syns iaf, det e två målburar som står på en is =)

Nu ska jag ta och fika lite kvällsfika och sen tror jag att jag ska hoppa ner i sängen.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar