torsdag 13 januari 2011

Examensdag på sjuksköterskeprogrammet =)

Japp, idag tar jag examen, dvs, blir färdigutbildad sjuksköterska. Sjuksköterska Pi, det e jag det =)
Ska bara fixa tentan på måndag så kan jag ansöka om legitimationen så jag blir en legitimerad sjuksköterska och kan börja jobba som en sådan.

E nervös som ett as men fattar inte varför, mest över kläder tror jag, verkar gälla nån jävla intern dresscode vid såna här tillfällen. Men jag har ju en underbar kompis vid namn E som har sprungit som en toka med mig på stan och birsta igår. Tack gums, det var snällt =)

Så tror jag kommer se helt okej ut sedan, ska fixa ansiktet bara hihi.

JAG TAR EXAMEN IDAG!!!!!!

Kan knappt fatta det själv, =)
Fy fan vad jag e bra, hihi =)

Nä nu ska jag väl försöka bota min huvudvärk som jag haft hela natten lång, och fixa mig klar för om fyra timmar kommer folket (mina och klasskamraters anhöriga) och tittar på oss när vi får vår brosch och avslutar vår 3 års långa studietid på sjuksköterskeprogrammet. =)

KÄNNS JÄVLIGT BRA, MEN OTROLIGT NERVÖST =)

Nä nu måste jag börja göra mig klar om jag ska hinna med mig, tänkte försöka hinna förbi E och Pe och bli godkänd av klädseln å, lite jobbigt om jag inte blir det då jag inte direkt har någon möjlighet att byta om, hihi.

HA EN BRA DAG, DET SKA JAG FÖRSÖKA Å HA =)

2 kommentarer:

  1. hihihihihi!!!! DU var jätte fin! Precis lagom! SJÄLVKLART tog jag mig tid (plugg-tid även, haha!) för att springa (för springa gjorde vi!) runt på stan och birsta med dig, du hade gjort samma för mig! VAr såååå nära på att skita i plugget å kolla på er examen, men jag känner nu att jag gjorde rätt val, du hade ju en hög med nära och kära ändå! :D Så STOLT över dig och att du klarat (för jag räknar med att du klarar tentan på mån) ALLT och att du nu är färdigbakad! Fan va kul det ska bli att se dig på sjukna med broschen och allt :D syster Pi, de ÄR DU DE!!!! :D

    SvaraRadera
  2. Tack gums =)
    E nervös för tentan på måndag men det går som det går, =)

    SvaraRadera