fredag 13 april 2012

Hemma från jobbet....

Tack vare magen och att jag inte vill sabba den mer genom att jobba mina sista två nätter för denna period. Väljer därför att vara hemma sjuk istället och sova på nätterna så den blir som vanligt igen. Känns inte så kul att förlora 2000 spänn på lönen men vad gör man inte för sin egen hälsas skull.

Blev en promenad iaf igår. Pappa och jag tog en promenad på 9 km, det var väldigt skönt.

Fick nå hälsokostpiller av mamma igår som man skulle ta för magen (hon brukar ta dom när hon e utomlands och behöver gå på toa), så jag tog två tabletter igår kväll innan sängdags och drack två stora glas vatten som mamma sa. Och har faktiskt fått varit på toa till morgonen så det känns ju skönt, men man får ju inte ta dom så ofta så det e ju fortfarande inte en lösning. Utan jag hoppas verkligen chefen förstår att jag inte kan jobba natt, annars får jag väl hitta ett annat ställe att jobba på.

Nä nu ska jag åka på ica och köpa hem lite helg-gott =)
E ju trots allt helg och då ska man få mysa lite tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar