söndag 1 april 2012

Tjurruset =)

Hahaha, har anmält mig till tjurruset som kommer gå av stapeln den 6 Oktober. Enligt hemsidan är tjurruset detta:
Tjur Ruset är årets tuffaste terränglopp. Här sätts din styrka och uthållighet på prov. Distansen är c:a 10 km. Banan går upp och ned för branta backar, genom vattendrag och sankmarker, över stock och sten. Utmanande och inspirerande!

Japp så det måste jag träna till alltså, men det ser jag fram emot, ska bli roligt, gyttja och allt. =)

Nu är denna jobbvecka snart slut, bara den här natten tar slut så, sen nästa vecka har jag bara en natt och det blir ju hur bra som helst juh =)
Då ska jag komma igång med träningen igen. Ska promenera/jogga med arbetskompisarna imorgon, men tänkte försöka hnna med zumban å men det beror på hur det går.

Nu dags för jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar