lördag 14 april 2012

Träning...

Blev träning igår iaf, tog mig i kragen efter lunch och åkte ner på EGO och körde lite snabb gång samt löpning på löpbandet till uppvärmning sedan styrketränade jag cirka 45 minuter och avslutade med en halvtimmes löpning/snabb gång på löpbandet. Har lite träningsvärk idag men det kommer nog gå över under dagen.

Nu ska jag ta och packa ihop lite grejer. Ska gå ut och gå med mamma och pappa. Vi ska ta bilen till kuben sen ska vi gå till Njurunda kyrka och hem (till mamma och pappa alltså) efter den nya E4:an. Så bilduppdatering kommer förhoppningsvis under dagen.
Har funderingar på om jag behöver packa ner regnstället. Tror faktiskt att jag ska göra det för säkerhetsskull. Men det får inte bli för tungt bara, ska ju ha med annat i ryggan med.

Nä nu borsta av gaddarna sen packa och åka iväg. Härlig start på dagen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar