tisdag 3 april 2012

Vikt & Mått...

Hade ju sagt att jag skulle väga och mäta mig den 1 april (iofs så väger jag mig lite då och då) , men blev ju inte av då pga nattjobbet. Men har till morgonen vägt mig och mätt på samma ställen som tidigare mätningen. De gamla måtten kommer att stå i parentes bakom de mått jag hade imorse.

Lår     62 cm     (63 cm)
Rumpa     103 cm     (107 cm)
Mage     91 cm     (105 cm)
Byst     97 cm     (107 cm)
Överarm     30 cm     (33 cm)

Vikt     75.5 kg      (83 kg)

Det har ju blivit lite ändring sedan jag började med min träning i februari. Härligt är det iaf att se lite resultat av det man har gjort. Ska ta och komma igång med styrketräningen också, ska få en genomgång och ett grundprogram imorgon på gymmet. Ser jag fram emot. =)

Nästa vikt och mätning blir på min första semesterdag (troligtvis i mitten av juli, ej säkert än).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar