lördag 28 april 2012

Ojojoj

Nu var det visst helg igen och den är nästan slut, sjukt vad lite man hinner med vissa veckor. Fortsätter med min träning, snart dags för sammanställning för April månad. helt sjukt att det redan e dags för Maj på Tisdag. Man kan knappt fatta att det är sant. Men det e det ju tydligen. Hade ju ett eget hemligt mål med min vikt och det är att jag ska ha hunnit gått ner 10 kg innan Maj är slut, så jag får se den kommande månaden om jag lyckas, och för att lyckas behöver vågen visa 73 kg eller mindre så det e bara att träna hårt och hålla tummarna för att det ska gå bra.

Ska försöka ta tag i löpningen lite mer till veckan, ska ju tydligen springa vårruset så då e det ju bra om jag orkar jogga lite mer än nå hundra meter åt gången, så ska försöka prova lite runt ryggis och se vad jag klarar av, får försöka nån dag eller flera i veckan.

Jobbar alla dagar utom Torsdag veckan som kommer. En lång vecka, samt att jag nu kommer jobba tre helger i följd, men hoppas att det blir bra det med.
Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen och sova så jag orkar upp imorgon.
Godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar