tisdag 17 april 2012

Umeå...

Japp dit ska jag strax, ska bli intressant. Ska upp på Umeås sjukhus för ett studiebesök på tre dagar för att se hur dom arbetar där med vissa patienter. Spännande. Så åker kl 7.55 idag och kommer hem nån gång på Torsdag kväll. Så det blir tre arbetsdagar där uppe. Får man se hur det blir.

Har iaf packat klart, tror jag. Ska väl packa det sista strax, fika för bussresan upp, bara en macka och en festis samt banan som alltid e bra att ha. Tycker jag har lyckats packa bra, har använt en liten väska med hjul men har ändå tre par skor med, samt mina stora schampo och balsamflaskor, hahaha. Och träningskläder. Tänkte jag skulle kunna ta mig en ordentlig promenad på Onsdag kväll när vi ändå e lediga. Så får se hur det blir med det men det e planen iaf.

Var ut och tränade med brorsan igår. Vi gick/joggade 10 km, jäkligt bra jobbat av oss =)
Nu dags att fortsätta att göra mig klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar