torsdag 12 april 2012

Trött, less och mår allmänt inte så bra...

Anledningen till detta e ju att magen kajkat igen. Jobbade ju natt mån och tis och sedan var magen paj. Inatt har jag inte sovit mycket då jag har haft ont i magen. Vilket leder till att jag blir trött och less, vilket leder till att jag inte tränar som jag ska utan har tusen ursäkter, vilket leder till att jag mår ännu sämre, det är en jäkla ond spiral det här, men men. Jag ska försöka kämpa mig igenom den och få till träningen på nåt sätt. Ligger ju efter denna vecka. tränade i måndags, men ej i tis eller igår. Alltså måste jag ju träna idag samt resten av veckan.
Idag ska jag ut till mamma och pappa i eftermiddag och umgås med bror och barn. Så då har jag nu packat ner kläder för promenad då mamma och pappa brukar vara duktiga på att ta promenader, då har jag inga ursäkter utan då är det bara att följa med dem, låter som en plan va?

Nu ska jag packa ihop det sista och åka ut =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar