söndag 15 januari 2012

Himlabadet =)

Där har jag varit idag med brorsan och ungarna hans, riktigt bra träning och roligt var det. W tyckte den stooora rutchkanan var roligast och skulle åka den hela tiden, gång efter gång. Så jag och brorsan turades om att åka så den andre fick vara med J, hon ville ju inte åka nåt.. Bara plaska i vattnet. Lite fegare hon är brorsan sin. =)

Igår var vi till krullet och firade hennes födelsedag. Det var trevligt, blev dock lite sent men men, gick ju bra ändå. Hon blev glad över presenterna från tjejgänget. Hon fick en matberedare samt presentkort på Birsta city, bidrag till en gjutjärnsgryta hon vill ha. =)

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Potatisgratängen står i ugnen, var länge sedan vi åt det nu. Har mest blivit klyftpärer och pepparbiff/ryggbiff på sista tiden. Men idag blir det fläskfile. Ska bli riktigt gott. Läste dock E´s blogg nyss och hon hade massa bilder på ost i maten så blev så sugen på fetaost eller nåt i salladen. Men det har jag ju inte hemma så det får bli nån annan dag för jag orkar inte åka på nån affär nu inte....

Nä dags att hacka lite sallad och planera in lite träning till veckan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar