onsdag 11 januari 2012

Nytt år

har det tydligen hunnit bli, samt några dagar in i det nya året har vi hunnit med. Blir inte så mycket tid till att blogga emellanåt samt att jag inte alltid har nån lust till det. Har svårt att hitta lusten och orken nu för tiden. Känner inte för att göra nåt ibland och blir liksom bara sittandes sappandes framför tv, inte så kul och inte särskilt produktivt heller för den delen. men men.

Senaste tiden har jag jobbat ganska mycket. Jobbar nätter nu och då är det ju ganska intensivt i perioder men det går ganska bra ändå. Den här veckan går bra, jobbar då bara en natt och det e imorgon torsdag. Fast nästa vecka har jag inte så roligt då jobbar jag nästan varje natt istället. men men.

Har börjat försöka ta tag i mitt liv som vanligt, måste ju nu när saker är bestämda, vad tar vi sedan nån gång =)
Ska iaf försöka motionera minst en halvtimme fem dagar i veckan. Började igår med att promenera med krullet uppför södra berget ungefär halvvägs och sedan ner till stan igen. Tog en timme ungefär, med broddar på såklart =)

Min vikt nyss, dock efter lunch med mera var 80,7. Jag vill verkligen komma under 70 kilo till maj, och ska försöka göra mitt bästa för att nå det. Vill inte ha nån diet utan kunna äta nåt gott ibland och hellre försöka träna till min kropp.

Nä nu ska jag byta om, dags att umgås lite med brorsan och ungarna innan älsklingen ska hämtas och middag ska intas och sedan ikväll blir det ett pass med zumba på ego. E ju gratisvecka där nu och vill ju komma igång så nu jävlar kör vi =)

Just ja en sak till, bilen klarade ombesiktningen så nu e det bara att tuta och köra ett år till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar