måndag 23 januari 2012

Sjuk =(

Eller inte riktigt sjuk, men jäkligt ont i magen. Den brukar ju krångla då jag jobbar nätter men aldrig så här mycket. Har iaf köpt hem kiwi samt russin och ska dricka mycket vatten och hoppas att jag får igång den igen. E så jäkla less på detta nu. Ringde jobbet förut för jag kan ju inte åka dit när jag har så ont. Sen jag kom hem imorse har jag typ sovit två timmar, Kunde inte sova r/t magvärken. =(
Så får väl vara hemma inatt och imorgon natt så jaf får iordning på magen. Tråkigt att förlora pengarna bara men jag mår ju inte särskilt bra när inte magen mår bra så det e ju det enda jag kan göra.

Kan inte träna zumba ikväll heller, men funderar på om jag ska försöka ta en promenad ikväll iaf. Ska kolla om nån vill joina mig på detta... Är sjukt trött också men ingen ide att gå och vila nu, e ju snart kväll och sover hellre på natten än nu. Nä nu ska jag snart hämta älsklingen från jobbet. Kanske hinner mysa med han lite ikväll å =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar