lördag 21 januari 2012

Jobbnätter...

E ju innne i en en jobbperiod med nätter nu igen. Just nu gör jag andra natten av fem. Jag vill bara att dom ska ta slut så att ajg får jobba dag/kväll igen. Ser verkligen fram emot det. Men det går ju bra att jobba när man väl har kommit till jobbet. Det är ju mycket jobbigare innan man orkar ta sig iväg men när man väl har åkt hemifrån så funkar det ju.

Igår tvingade jag mig själv till vilodag, var inte lätt men det gick ju. Träffade AK för en fika, såklart på Waynes, vart annars. Var riktigt mumsigt. Tog det sedan lugnt innan jag åkte till jobbet. Var ju skönt det med. Idag har jag också haft vilodag och det var riktigt skönt. Käkade på donken med krullet och sedan en tur på ica sedan var det dags för jobbet igen.

Imorgon ska jag ta en promenad med friday, antar att det blir sidsjön igen, var ju bra där sist. Sen har vi bokat in ett zumbapass på måndag, då med en annan ledare så det ska bli intressant. Nu jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar