onsdag 25 januari 2012

Ny adress = nystart

Hihi, kände att jag inte ville ha den gamla adressen, den startade jag när jag pluggade och första gången någonsin som jag engagerade mig i bloggandet, känner mig inte som en pralin direkt utan detta är mer jag. Nillas liv. Ja det stämmer ju bra. Jag är ju Nilla och här skriver jag om mitt liv. Hihi.

Min mage har ju inte mått så bra de senaste dagarna. Jobbigt känner jag men men. Den börjar ordna sig lite iaf, har inga kramper nu iaf utan nu e den lite bättre som sagt.

Har ju varit hemma från jobbet i två nätter, pissigt eftersom man inte får nå pengar men skönt att ha fått sovit på nätterna. Mår mycket bättre då än när jag måste vara vaken på nätterna. Har ju gått och lagt mig lagom tid båda kvällarna och klivit upp på morgonen med älsklingen. Hur skönt som helst ju.

Nu ska jag strax ut till mamma och pappa. Produkterna från Ullmax har nämligen kommit. Hur bra som helst ju så jag måste ut och prova så allt e bra i storlekarna och så. Hihi, kan jag använda nån av grejerna när jag ska till Hassela till helgen, hur bra som helst ju. =)

Ska tvätta idag med, från 13-19. Ska försöka hinna ut till birsta en sväng å, men det får bli på eftermiddagen. Ska kolla på lite kläder till vinternöjen i backarna. Har inte så mycket pengar dock, men får ju lön på fredag. Älsklingens lön har ju redan gått till räkningar, tror han fick 2000 kr kvar på kontot. Haha. Men det e ju för att vi har avbetalning på hans datagrejer han köpte i höstas samt på våra mobiler. Vill försöka få bort det så snabbt som möjligt. Så lägger in lite mer än vad som behövs varje månad så går det snabbare att betala av dom. Sen ska jag föra över pengar till mamma och pappa för bilen. Ska bli så skönt när alla betalningar e klara.

Ikväll ska jag till M&M och planera inför helgen. Vi ska ju till Hassela och åka slalom. Ska bli riktigt kul. Vi ska hyra skidor så vi vet vad vi vill köpa när vi väl ska göra det =)

Nej nu måste jag nog poa på lite hemma innan det e dags att dra till Njurunda. Ha en trevlig dag =)

2 kommentarer:

  1. hahaha! Vi kanske också ska dit i helgen!!!

    SvaraRadera
  2. Jaså, vad roligt, då kanske vi ses i backarna =)

    SvaraRadera