torsdag 26 januari 2012

Trött...

Det är jag idag, enda dagen på denna vecka som jag inte hade lust att kliva upp på, det var ju idag så klart, den enda dagen jag hade lovat att jag skulle kliva upp på. Haha.
Har varit och tittat på skidkläder. Har hittat en jättefin everestjacka, en sådan som mamma nyss har köpt. Fast hon har köpt en blålila och jag vill ha en svart så klart. Men den e lite dyr. Kostar 800, och då är det ändå rea, den har kostat 1500... Tycker iaf att det är lite väl dyrt. Ska prova min jacka jag köpte tidigare i år och se om den duger att åka slalom i, inte en skidjacka men den kanske duger ändå.

Får se om älsklingen vill följa med och åka. Tänkte surra med han om det på lunchen idag. Det blir ju lite dyrare om vi båda ska åka men det e sånt man får ta. Ska iaf fråga han, det vore ju trevligt om han ville följa med. Men tror dock inte att han kommer göra det.

Sedan idag ska jag hjälpa brorsans tjej och en pluggkompis till henne med lite läkemedelsberäkning. Får se hur det går. Har försökt tina upp de hjärnceller jag har, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar