torsdag 19 januari 2012

Vilodag?

Nu är mina första tre nätter gjorda. Har nu en ledig natt sen är det fem jobbnätter kvar. Har ganska nyss vaknat och ska försöka ta mig till affären och förbereda inför kvällens middag. Tänkte först att jag ska ta en promenad, men kände absolut inte för det och tänkte att jag kanske ska ha en vilodag idag. Kanske ändrar mig ikväll, men skulle vara skönt att ha en kväll hemma. Se min älskade sambo lite grann. Tycker det e enormt jobbigt med nätterna just pga att man knappt hinner se älsklingen nåt. Typ för middag och knappt det om man ska hinna träna också innan jobbet. =(

Imorgon ska jag fika med kära AK, lär väl bli waynes som vanligt, hihi. Ska försöka hinna träffa älsklingen en sväng för lunch å men det hinns nog med. Tänkte ta donken så kan jag bara ta en liten cheese =)

Nä nu måste jag väl försöka engagera mig i mitt liv och ta mig till den där jäkla affären, haha. Det ska nämligen bli kött, klyftpärer samt sås =)

2 kommentarer:

  1. Tack för lite surr inatt! Det var välbehövt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga problem gums, finns alltid här om du behöver det. Puss

      Radera