fredag 27 januari 2012

Pengarna försvinner snabbt...

Ja det gör dom verkligen när man har roligt. haha. Fick lön idag tydligen. =) Oj vad mycket det redan har gått. Har lyckats varit och shoppat lite inför Hassela imorgon samt andra gånger jag ska åka skidor. Har iaf köpt en skidjacka samt byxor av märket everest. Skitbra grejer, på rea oxå dessutom. Råkade inhandla ett par pjäxor idag med, oxå på rea så klart =) Det blev ett par salomon. Värmdes upp i butiken och så fick man sitta i dom i en kvart och stå oxå så klart. Så pjäxorna ska forma sig efter foten. Dem var faktiskt skön för att vara ett par pjäxor, får dock återkomma efter imorgon hur mina fötter/ben mår då. Haha.

Nä nu ska jag fortsätta fördriva tiden på min lediga dag =)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du blivit så duktig på att blogga igen! Ska titta in här oftare nu när jag vet att du uppdaterar flera gånger i veckan. :)

    SvaraRadera