tisdag 17 januari 2012

Träningen fortsätter =)

Igår blev en promenad med krullet, två varv runt sidsjön, härligt var det. Använde den braiga appen runkeeper. Den är ju hur bra som helst ju =)
Natten som var jobbade jag, kom hem strax efter sju imorse och gick då nästan och la mig på en gång var så pass trött. Klockan 13:45 ringde alarmet och då var det dags att kliva upp. Skulle ju på utbildning då och det var riktigt intressant. Det var om epiduralbedövning. Efter den var slut kl 15:45 kände jag inte för att gå och lägga mig utan slappade lite framför datorn tills älsklingen kom hem. Då käkade vi från Kina, mums vad gott det var. Sedan tänkte jag, nä borde nog sova lite men det gick inge bra så tog en promenad istället.
Gick den kortare svängen jag brukar gå fast nu med runkeeper igång samt med stavarna i högsta hugg =)
Den sträckan var 5.4 km och hade en bra snitthastighet. Kändes bra.

Nu sitter jag på jobbet igen, har ju tre nätter i rad, sedan en ledig och sedan kör jag fem igen. Men men, det går nog det med.
Imorgon ska jag träna zumba med krullet och Friday. Ska bli trevligt =)

Nu jobb..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar